7 October 2017

Klachten en Feesten

Er zijn klachten. Of ik eindelijk eens wil laten zien hoe ik woon. Dit is mijn appartement waar ik slaap en teken en daar droog ik de was.
Gisteren vierden we het maanfeest: koekjes, meloen, en een glaasje met gootsteen ontstopper, zo scherp. Wild dansen, iedereen is bezweet en om 10 uur is de avond klaar. Vanavond zing ik operazang op een opening van een bedrijf van een vriend. Als ik uit de taxi stap zie ik op de grote muur mijnAmsterdamse video. Ik word aangekondigd alsof ik het bedrijf heb helpen opzetten. Op tafel staan 20 flessen cola en 40 blikjes Budweiser bier. Het huis heeft een ronde trap met een krul naar boven. Ik daal zingend de trap af, beetje als onze koningin zelf. Ik heb nog een toegift maar na twee liederen is iedereen té ontroerd en aangedaan.
Het is een vrolijk feest geworden.







No comments:

Post a Comment