13 October 2017

Steeds verandert het plan.

Alles loopt anders dan gepland. De expo duurt een maand of nemen we alles na 1 dag mee terug? Ik zing op het podium met microfoon bij 33 graden tussen de wolkenkrabbers, daarna is er roze champagne. Ik knip linten door en ben op de nationale TV. Mijn beschilderde jurk hangt tussen de peperdure gewaden te pronk. Iedereen draagt mijn kartonnen hoofdtooien en wil met mij op de foto. De volgende dag is er een bijzondere zweet-ervaring in een grot met een houtvuur met onderaardse geluiden van kristallen vazen. Herten, pauwen en een zwangere witte vos lopen vrij rond. We drinken koude thee met zachtweke opgeblazen rijstkorrels. Ik zie een metershoge marmeren wand met beeldhouwwerk waar niemand naar kijkt want het is té gewoon. Ik loop in een ongewassen jurk, nergens is er een gewone winkel om iets schoons te kopen. Alles is één groot business centre.






No comments:

Post a Comment